Info om bruk av TeamViewer

Endret Fri, 18 Okt ved 10:51 AM

Vi bruker et program som heter TeamViewer for å kunne koble oss til maskinen din remote. Dette er praktisk i mange tilfeller hvor vi trenger å hjelpe til med diverse supportsaker over remote. 


Programmet skal automatisk bli installert på alle PC- og Mac-laptoper som er levert av oss. For at vi skal kunne koble oss til maskinen din så trenger vi ID og passord som står i TeamViewer-programmet når du åpner det. Det er viktig at du godtar at TeamViewer kan gjøre skjermopptak hvis den spør om det, hvis ikke så vil ikke vi kunne se skjermen din når vi kobler oss til. 


Hvis TeamViewer ikke er installert på maskinen din så kan du installere dette selv:

Windows: Åpne programmet Company Portal/Firmaportal. TeamViewer ligger der under "Apps".

Mac: Åpne programmet Kandji Self Support. TeamViewer ligger der under både "All" og "Utilities".


Hvis programmet ikke skulle klare å installere seg derfra kan det lastes ned manuelt fra internett: 


Teamviewer Host




Var denne artikkelen nyttig?

Så bra!

Takk for din tilbakemelding

Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp

Takk for din tilbakemelding

Fortell oss hvordan vi kan forbedre denne artikkelen.

Velg minst én av grunnene
CAPTCHA-verifisering er obligatorisk.

Tilbakemeldingen er sendt inn

Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen