Vi bruker et program som heter TeamViewer for å kunne koble oss til maskinen din remote. Dette er praktisk i mange tilfeller hvor vi trenger å hjelpe til med diverse supportsaker over remote.
Programmet skal automatisk bli installert på alle PC- og Mac-laptoper som er levert av oss. For at vi skal kunne koble oss til maskinen din så trenger vi ID og passord som står i TeamViewer-programmet når du åpner det. Det er viktig at du godtar at TeamViewer kan gjøre skjermopptak hvis den spør om det, hvis ikke så vil ikke vi kunne se skjermen din når vi kobler oss til.
Hvis TeamViewer ikke er installert på maskinen din så kan du installere dette selv:
Windows: Åpne programmet Company Portal/Firmaportal. TeamViewer ligger der under "Apps".
Mac: Åpne programmet Kandji Self Support. TeamViewer ligger der under både "All" og "Utilities".
Hvis programmet ikke skulle klare å installere seg derfra kan det lastes ned manuelt fra internett:
Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen